Šta je PPC?
Pay-Per-Click ili PPC jeste tip digitalnog marketinga koji se odnosi na plaćeno oglašavanje sa ciljem klika na našu reklamu, što bi kasnije rezultovalo prodajom vaših proizvoda. Međutim, vremenom su se platforme menjale pa danas ljudi često PPC oglašavanje zovu svim oglasima koji se podešavaju za povećanje prodaje, odnosno povećanje konverzija (reklame koje plaćamo prema prodaji ili drugom ispunjenom cilju na vašem sajtu).
Na ovaj način možemo vrlo efikasno i praktično da dođemo do porasta konverzija, novih kontakata, saobraćaja na web sajtu, upita I porasta prodaje radi Vašeg ekonomskog prosperiteta.
Šta PPC oglašavanje donosi Vašem biznisu?
- Povećanje konverzija – sa adekvatnom optimizovanom kampanjom plasiranom na odgovarajućim kanalima oglašavanja povećavate interesovanje publike i lakše dolazite do novih upita, pretplatnika, kontakata…
- Visok povraćaj ulaganja (ROI) – manjim, ali taktičkim investiranjem u plaćeno oglašavanje povećavate profitabilnost
- Mogućnost pariranja globalnim kompanijama – pomoću pažljivo odabrane strategije ostvarujete mogućnost da se u rezultatima pretrage bolje rangirate od onih koji su to učinili organskim putem
- Merljiv učinak – imaćete uvid u temeljnu analitiku i egzaktne metrike Vaših performansi, a samim tim ćete znati da preduzmete i sledeće korake radi poboljšanja kampanje
- Poboljšanje svesti o brendu – adekvatnim targetovanjem i remargetingom/retargetingom (vid ponovnog prikazivanja oglasa istoj osobi)
- Kontrola budžeta – Vi u svakom momentu imate potpunu kontrolu nad investicijama i trošite samo onoliko koliko Vi u datom momentu odredite
Kako mi radimo PPC kampanje?
Naš inicijalni korak prilikom kreiranja PPC kampanje podrazumeva detaljnu analizu tržišta, Vaš dosadašnji nastup na internetu, ispitivanje potrošačkih karakteristika Vaših korisnika i formiranje njihovog obrasca ponašanja. Nakon temeljnog proučavanja i revizije podataka, prelazimo na sledeći korak.
Kreiranje projektnog plana i određivanje krajnjih ciljeva jeste sledeći potez prilikom saradnje. U konsultaciji sa Vama ćemo preći sve neophodne stavke i utvrditi osnovne teze koje će biti kasnije služiti kao smernice prilikom optimizovanja kampanja. Kreiraćemo strategiju oglašavanja koja će se zasnivati na prethodno utemeljenim zadacima.
Pisanje dobrog prodajnog sadržaja i osmišljavanje atraktivnog vizuala su jedni od ključnih koraka uspešne PPC kampanje. Nakon što utvrdimo odgovarajući online kanal za reklamiranje, fokus prebacujemo na unikatan dizajn i pravilnu postavku oglasa.
Implementacija adekvatne PPC strategije je finalni korak. Nakon ove faze je neophodno svakodnevno praćenje metrika radi kasnijeg optimizovanja, kako bi Vaša kampanja bila što uspešnija.
Prednosti PPC marketinga
- Brzi i merljivi rezultati – dobijate instant podatke i konkretne metrike kako biste mogli temeljno da analizirate kampanju i po potrebi ponovo podesite
- Ne zavisi od promene algoritma SEO i Google-a – Vaša reklama ne zavisi direktno od Search Engine optimizacije jer se ne služi organskim plasiranjem sadržaja
- Targetiranje ciljne grupe – mogućnost plasiranja reklamnog materijala osobama koji su tragale za našim konkretnim uslugama/proizvodima
- Retargeting – mogućnost ponovnog prikazivanja oglasa ljudima koji su zainteresovani za Vaš proizvod ili uslugu, što statistički gledano povećava šanse za konverzijom
Naše PPC usluge
Našim klijentima nudimo različite PPC usluge u zavisnosti od odabira kanala za plasiranje oglasa:
- Search Ads – predstavljaju vid reklamiranja na internet pretraživaču na osnovu odabrane ključne reči. Ovo je najefikasniji vid da doprete publike koja se interesuje specifično za Vaše usluge ili proizvode. Preporučujemo ovaj vid oglašavanja pogotovo ukoliko se Vaša kompanija bavi uslužnom delatnošću.
- Display Ads – odnose se na reklame u obliku banera sa fotografijom i prodajnim tekstom koje se pojavljuju na web sajtoivima i online portalima. Odlične su za podizanje svesti o brendu, promovisanju pojedinačnog proizvoda i najavi popusta.
- Social Ads – podrazumeva plasiranje plaćenih oglasa na društvenim mrežama, konkretno na Facebook-u i Instagram-u. Idealan vid PPC usluge ukoliko se Vaš brend fokusira na vizualnu komponentu, a najčešće se preporučuje kao oblik retargeting kampanja za posetioce koji su posetili sajt sa prethodnih kanala i promocija.
Cena PPC usluge
Našim klijentima su na raspolaganju sledeći paketi usluga u skladu sa njihovim individualnim potrebama:
Facebook i Google Ads kampanje – idealna marketing strategija
Idealna marketing strategija zavisiće od prirode posla Vaše kompanije. Različita preduzeća imaju različite potrebe, te se u skladu sa tim i formiraju internet kampanje.
Facebook kampanje su pogodne za veću target grupu i širenje svesti o karakteristikama i prisutnosti Vašeg brenda (Brand awareness). Korisnici, prilikom obitavanja na društvenim mrežama, nemaju glavnu nameru da kupe proizvod ili uslugu, te je vrlo važno da naši oglasi ne budu isključivo prodajne prirode, već da upute potencijalnog klijenta na karakteristike proizvoda i usluga koje nudite.
Google Ads kampanje se koriste ukoliko želite da gađate užu ciljnu grupu ljudi koja ima nameru da odmah kupi proizvod/uslugu koju pretražuje – dakle, ovo je vid direktne prodaje. Pogotvo je pogodna za promovisanje pojedinačnih proizvoda, usluga, specifičnih produkata generalno. Korisnici, prilikom pretraživanja Google-a, imaju konkretnu i jasnu nameru, odnosno nije neophodno detaljno upoznavanje sa ponudom, jer su oni već dovoljno informisani.
Zeus Digital agencija pruža klijentima i uslugu prethodnog konsultovanja kako bismo odabrali onu marketing strategiju koja će najbolje služiti Vašim potrebama.
SEO optimizacija VS Google Ads kampanje?
U digitalnom marketingu ne postoji jedna univerzalna formula koja je primenljiva na sva preduzeća i u svim situacijama. Klijentima uvek pristupamo individualno i kreiramo strategiju koja odgovara njihovim specifičnim potrebama.
Različite target grupe, ciljevi i specifikacije jedne kompanije umnogome će odrediti i vrstu oglašavanja.
Google Ads kampanje spadaju u PPC usluge i nude instant rezultate. Njen plasman je momentalan i trajaće sve dok uplaćujete novčana sredstva za pokretanje i održavanje reklama na internetu.
Search Engine optimizacija (SEO optimizacija), u drugu ruku, podrazumeva organsko rangiranje, ali je za njegov plasman neophodno vreme (ponekad i do par meseci) kako bi se Vaš web sajt indeksirao. Prema statističkim podacima, znatno veći broj korisnika izvrši call to action (CTA) kada Vas pronađe prirodnim putem.
Dugoročno posmatrano, SEO je adekvatnija investicija jer će Vam omogućiti organsko rangiranje, a samim tim i sigurniju poziciju na pretraživaču. Međutim, ukoliko su vaši poslovni ciljevi takvi da su vam rezultati potrebni što pre, savetujemo Vam da se opredelite za Google PPC koji će Vam doneti momentalne i vidljive rezultate.
Poruči PPC usluge
Ukoliko tražite način da povećate prodaju na pametan način, investiranjem u odgovarajuće kanale oglašavanja, naš tim eksperata je tu Vam u tom poduhvatu i pomogne. Pomoći ćemo Vam da povećate prodaju sa što boljom optimizacijom Vašeg budžeta.