Social Media Marketing ili marketing na društvenim mrežama je okosnica savremenog poslovanja. Kako biste ostvarili i zadržali vodeću poziciju na internetu u Vašoj niši, neophodno je da Vaš sadržaj adekvatno plasirate na online platformama i na taj način prezentujete svoju kompaniju.
SMM predstavlja najefikasniji način da doprete do šire ciljne publike i najisplatljiviji vid da izreklamirate Vaš biznis.
Zašto je bitan marketing na društvenim mrežama za Vaš biznis?
- Podizanje svesti o brendu – pomoću online kanala za oglašavanje povećaćete doseg publike i ujedno predstaviti misiju i viziju Vaše kompanije. Današnji zahtevi tržišta su rigorozniji i od Vas se očekuje da uz kvalitet usluge/proizvoda ponudite i priču koja će dublje interpretirati Vašu vrednost. Ljudi žele da uz proizvod kupe i emociju, a digitalne mreže su najpogodnije mesto za plasiranje oba.
- Povezivanje sa klijentima – društvene mreže su idealna podloga za ostvarivanje interakcije sa kupcima. Imaćete uvid u to koliko su ljudi zadovoljni Vašom uslugom, koji su njihovi stvarni problemi i želje, čemu teže i kako im Vaš biznis može u tome pomoći
- Izgradnja kredibiliteta – Zadovoljni kupac je najbolja reklama, a transparentom komunikacijom i posvećenošću izgradićete lojalnu zajednicu.
- Veće konverzije – adekvatnim oglašavanjem povećaćete prodaju i pospešiti poslovanje. Reklamiranje na Facebook-u i Instagram-u je daleko povoljnije i efektivnije nego promovisanje tradicionalnim načinom (zakupom vremena na televiziji, radiju ili zakupom prostora u štampanim medijima)
- Lakši i brži izvor informacija – Vaša ciljna publika se najčešće informiše putem interneta, što upućuje na to da su online platforme idealni kanali za komunikaciju sa klijentima
- Merljiv učinak – pomoću konkretnih metrika i preciznih mesečnih i nedeljnih analiza imaćete jasan uvid u stepen uspešnosti Vašeg nastup na internetu
Kako ispravno promovisati biznis na društvenim mrežama?
Pogrešna je konstatacija da su najkvalitetniji vizuali i perfektan copy (tekstualni sadržaj) ono što će Vam nužno doneti veću prodaju i učvrstiti lidersku poziciju na tržištu. Iako igraju važnu ulogu, ovi elementi nisu ključni za razvoj Vašeg brenda.
Postavljanje adekvatne i održive marketinške strategije jeste prvi korak u pravilnom promovisanju Vašeg poslovanja na društvenim mrežama. Prilikom naše saradnje, postavićete konkretne i realistične ciljeve, odredićete odgovarajuće online medije za oglašavanje, targetiraćete one ljude koji se zaista interesuju za ono što nudite i imaćete egzaktne analize Vaših preformansi.
Ne postoji univerzalna formula za uspešan SMM. Kako biste ostvarili zavidan nastup na društvenim mrežama, neophodno je da ste temeljno upoznati sa svim karakteristikama i varijablama digitalnih platforma. Na taj način ne rasipate bespotrebno novac i vreme, već pametno investirate u marketing strategiju prilagođenu Vašoj branši i Vašim konkretnim potrebama.
Oglašavanje na društvenim mrežama
U sklopu naših usluga za društvene mreže, klijentima nudimo i plaćeno oglašavanje. Pod ovim podrazumevamo sledeće aktivnosti:
- Izrada marketinške strategije
- Kreiranje vizuala i pisanje prodajnog sadržaja za potrebe reklamiranja
- Planiranje budžeta za oglašavanje
- Odabir adekvatnih medija za plasiranje reklama
- Implementacija odgovarajuće marketinške kampanje i optimizacija iste
- Redovno izveštavanje i praćenje učinka
Facebook reklamiranje
Facebook oglašavanje je najzastupljeniji vid promovisanja jedne kompanije na domaćem tržištu. Statistika nalaže da u Srbiji 3,7 miliona ljudi aktivno koristi društvene mreže, od kojih se 3 miliona svakodnevno služi Facebook-om.
Zahvaljujući ovoj online platformi možete oformiti i implementirati nekoliko različitih digitalnih kampanja u zavisnosti od prethodno postavljenog cilja. On se može odnositi na povećanje baze klijenata, podizanje nivoa svesti o brendu, povećanja interakcije ili saobraćaja na vašem web sajtu, kao i boljoj prodaji. Na ovaj način ćete imati kompletan uvid u potrošačke navike Vaših klijenata.
Naš tim stručnjaka će Vam pomoći da kreirate i sprovedete odgovarajuću marketinšku kampanju koja će biti prilagođenja Vašim individualnim potrebama.
Cena Facebook reklamiranja
Cena Facebook reklamiranja nikada nije fiksna i ona zavisi od različitih faktora. Prva i najvažnija stvar je koji cilj vi želite da ostvarite kroz plaćeno oglašavanje, zatim se gleda koja je niša u kojoj se oglašava, koliko reklama će se kreirati na mesčenom nivou, koliki će se budžet koristiti ali i mnoge drugi sitniji detalji.
Cenu za ovu vrstu usluge možemo odrediti tek nakon brifinga koji nam možete dostaviti u formularu za besplatnu procenu vašeg projekta.
Instagram reklamiranje
Instagram je druga najrasprostranjenija platforma za plasiranje oglasa, sa čak 2,1 milion aktivnih korisnika. Njena glavna prednost u odnosu na druge kanale oglašavanja je ta što veliki akcenat stavlja na vizualnu komponentu. Umesto da rečima iskažete kvalitet Vašeg produkta/usluge, pokažite ga.
Instagram reklamiranje je najpogodniji način da uspostavite Vama privrženu internet zajednicu, povećate broj upita, podstaknete interakciju korisnika u vidu komentarisanja, lajkovanja i deljenja i izgradite Vaš vizuelni identitet.
Vizuelni identitet je ključan sastojak u osnivanju Vašeg brenda jer podstiče i učvršćuje lojalnost kod kupaca. Naša agencija je posvećena cilju da dizajnira Vaš brend tako da autentično predstaviti misiju i viziju Vaše kopmanije.
Cena Instagram reklamiranja
Kao i kod Facebook oglašavanja, reklamiranje koje je usmereno samo na instagram takođe nema fiksnu cenu. Na ovu cenu takođe utiče velik broj faktora pa je zbog toga važno popuniti formular za besplatnu procenu projekta kako bismo mogli da preciznije da odredimo koja cena bi bila adekvatna za potrebe vašeg biznisa.
Vođenje profila na društvenim mrežama (Community management)
Funkcija Community manager-a ogleda se u iznalaženju, kreiranju i sprovođenju marketinške strategije koja će dovesti do unapređenja Vašeg poslovanja. Jedno od njegovih primarnih zaduženja jeste stvaranje i održavanje pozitivnog publiciteta.
Uspešnost Vašeg nastupa na internetu direktno zavisi od Vaše angažovanosti na društvenim mrežama. Kontinuirana interakcija sa publikom i razumevanje njihovih potreba umnogome određuje pozicioniranje i prihvatanje Vas kao brenda.
Konstanta komunikacija sa korisnicima i praćenje analitike preformansa zahteva ogromno ulaganje vremena koje kompanije često nemaju na raspolaganju, te se iz ovih razloga one opredeljuju za angažovanjem profesionalaca koji će ih verodostojno zastupati.
Pod vođenjem profila na društvenim mrežama ubrajaju se sledeće aktivnosti:
- Kreiranje sadržaja – kreiranje objava u formi teksta, slika, video-snimaka ili infografika koje će oslikavati Vaš brend i iznositi sve neophodne informacije u vezi Vašeg poslovanja u etar
- Praćenje reakcija publike – prikupljanje podataka o interakciji ciljne grupe sa Vašim sadržajem, odnosno da li su reakcije pozitivne ili negativne, da li se Vaš sadržaj deli, da li je strategija pravilno postavljena
- Komunikacija sa publikom – predstavljanje prednosti brenda, pridobijanje i širenje baze target grupe
- Analitika nastupa – merenje stepena uspešnosti kampanje, koliko je ljudi kliknulo na post, koliko je konverzija napravljeno, kada su naši klijenti online
- Krizni PR – osmišljavanje adekvatne strategije nastupa na internetu u slučaju negativnog publiciteta i rešavanje problema u komunikaciji sa publikom
Cena uslužnog vođenja društvenih mreža
Zeus Digital agencija u okviru svojih poslovnih aktivnosti ubraja i Social Media Management (SMM) pakete koji su krojeni i prilagođeni različitim potrebama klijenata.
U skladu sa time, možemo kreirati paket usluga koji će biti napravljen prema vašim željama i potrebama. Budite slobodni da nas kontaktirate kako bismo vam kreirali personalizovanu ponudu.
Cilj kampanja na društvenim mrežama
Krajnji cilj jeste da potencijalnog klijenta upoznate sa svim benefitima Vašeg preduzeća i izgradite adekvatan vizuelni identitet koji će dugoročno osigurati Vašu poziciju na tržištu. Naš tim profesionalaca će se pobrinuti da odaberete i postavite odgovarajuću kampanju u skladu sa Vašim potrebama