Da li su vaše Facebook kampanje utihnule? Treba da osvežite svoje oglase, ali ne znate odakle da počnete?
U ovom članku ćete otkriti 5 ideja koje će, nadamo se, oživeti vaše FB oglase.
Prvo, hajde da pogledamo načine da angažujete potencijalne klijente ili privučete zainteresovane potencijalne klijente na vaš veb sajt. Ovi oglasi obično najbolje funkcionišu sa ciljevima saobraćaja i angažovanja, koji su dostupni u novoj verziji Facebook Ads Manager-a Outcome-Driven Ad Experiences (ODAX). Ako koristite stariju verziju Ads Manager-a, isprobajte ih sa ciljevima saobraćaja, angažovanja i pregleda videa.
1. Sponzorišite post sa visokim učinkom
Kada potencijalni klijenti prvi put upoznaju vaše poslovanje, sadržaj bloga može im pomoći da saznaju više o vašoj misiji, da se upoznaju sa vašim proizvodima ili da vide kako se vaša kompanija poredi sa konkurencijom. Niste sigurni koje postove na blogu da povežete u svojim oglasima? Proverite analitiku svoje Facebook stranice u Creator Studio-u.
Objave sa metrikom višestruko iznad norme obično imaju mnogo više reakcija, komentara ili deljenja od drugih postova, što znači da su se već pokazali popularnim kod vaše publike.
2. Najavite lansiranje novog proizvoda
Imate li veliku najavu? Da li ste spremni za lansiranje novog proizvoda? Umesto da preinačite postojeći post, dizajnirajte novi oglas sa privlačnim kreativnim opcijama i zanimljivim kopijem. Ako omogućite dinamički doživljaj na nivou oglasa, možete se osloniti na FB da kreira različita ponavljanja vašeg oglasa, optimizovano za svakog korisnika.
3. Koristite video da biste predstavili svoje poslovanje
Jedna od najvećih prednosti povezivanja potencijalnih klijenata sa vašim veb sajtom je mogućnost da ih dodate u publiku za ponovno oglašavanje zasnovanu na aktivnostima veb sajta. Ali kada je stvaranje publike za ponovno oglašavanje ključni cilj, ne morate nužno da šaljete potencijalne klijente dalje od Facebooka. Umesto toga, cilj angažovanja (ili pregleda videa) nudi pristupačniju priliku za privlačenje novih potencijalnih klijenata.
Pomoću video oglasa možete predstaviti svoje poslovanje i istovremeno stvarati publiku zainteresovanih ljudi. Da li je jedan od vaših video oglasa imao hiljade ili milione pregleda? Možete ponovo da se oglašavate tim korisnicima tako što ćete kreirati prilagođenu publiku od ljudi koji su gledali vaš video. Da biste ciljali najzainteresovaniju grupu, fokusirajte svoju prilagođenu publiku na ljude koji su završili vaš video ili pogledali više od polovine.
4. Promovišite FB live video
Facebook live video je takođe odličan kandidat za generisanje interesovanja i izgradnju publike za ponovno oglašavanje. Jednom kada započnete strim uživo, možete ga promovisati svojoj ciljnoj publici koristeći cilj angažovanja, što vam može pomoći da ostvarite interakciju sa više potencijalnih klijenata u realnom vremenu.
Vaš video može da nastavi da pruža vrednost čak i nakon što se događaj završi. Da biste promovisali live video, počnite sa ciljem angažovanja i koristite svoj postojeći post kao kreativni oglas.
5. Okačite testemonijal klijenta
Drugi način da ulijete poverenje i inspirišete potencijalne klijente je deljenje recenzija kupaca. Kada ponovo objavite recenzije, dozvoljavate svojim klijentima da govore o svom iskustvu sa vašim poslovanjem, što može autentičnije pozicionirati vaše proizvode.
Sigurni smo da ćeš pronaći bar jednu zanimljivu ideju kojom možeš osvežiti svoje FB oglase i time privući nove kupce!
Ukoliko imate problema sa performansama vaših facebook kampanja, naša agencija vam nudi profesionalne PPC usluge (usluge oglašavanja). Naš tim eksperata će vam pomoći da povećate promet na najefikasniji način.