zeus pattern

3 razloga zašto TikTok napreduje u podizanju svesti o brendovima i angažovanju

TikTok je definitivno stigao. Sa najvećim brojem preuzimanja Apple i Android prodavnica aplikacija širom sveta, TikTok je bio najbrže rastuća aplikacija u 2020.

I dok TikTok može zvučati kao samo još jedna platforma društvenih mreža, to je zapravo platforma za zabavu koja menja način na koji ljudi svih uzrasta konzumiraju i angažuju se na mreži.

Pametne, informativne, zadivljujući video sadržaji su upravo ono što ćete naći na TikTok-u. Od kratkih, niskih lekcija do ludih trenutaka koji privlače pažnju, uspešan TikTok sadržaj je jednostavno zanimljiv. Umesto da se povezuje samo sa prijateljima ili pruža neki aspirativni potencijal za skrolovanje, TikTok omogućava korisnicima da zajedno izgrade visokokvalitetnu zabavu.

Brendovi imaju priliku da postanu viralni na TikTok-u tako što stvaraju vrhunski sadržaj koji privlači pažnju gledalaca i dovoljno ih zabavlja da se angažuju. Prošli su dani samo vraćanja poruke vašeg brenda u statičnu sliku. TikTok-ova pametna korisnička baza je u redu da se prodaje… ali SAMO ako od procesa dobijaju i zabavnu vrednost.

Postoji mnogo zabluda koje plutaju oko TikToka i mi smo tu da ih razjasnimo.

TikTok nije…

#1. TikTok nije Instagram.

Na prvi pogled, TikTok video snimci i Instagram-ova stranica Explore ili Reels mogu izgledati identični. Ali oni se razlikuju – dovoljno da služe holističkoj marketinškoj strategiji na dva različita načina. TikTok prikazuje video zapise korisnicima koji nisu pratioci, ali imaju slična interesovanja koristeći AI. Instagram to ne radi.

Osim muzičkih opcija, dužine videa i drugih tehničkih razlika, TikTok i Instagram donose jedinstvene prednosti organskom sadržaju i plaćenom oglašavanju.

Angažman TikTok-a je najveći od bilo koje društvene platforme – 15-18% u proseku.

A njegov najuspešniji marketinški cilj je svest o brendu. TikTok oglašavanje počiva na brendovima i uticajnim ljudima koji kreiraju visokokvalitetan zabavni sadržaj i koriste različite plaćene medijske strategije da pojačaju svoju poruku.

Mogućnosti uključuju:

Brendirani oglasi za preuzimanje

Oni se pojavljuju kada korisnici prvi put otvore aplikaciju. Oglas podstiče korisnike da kliknu na poziv na akciju koji preusmerava na odredišnu stranicu i drži ih zarobljenim dok ne odgledaju određeni broj.

Hashtag izazovi

Delite na svojoj stranici brenda ili sarađujte sa influenserima da biste kreirali viralni organski sadržaj. Ili kreirajte sponzorisani sadržaj koji se pojavljuje kao baner na stranici Discover.

TikTok oglasi za kupovinu: Hashtag Challenge Plus

Brendovi mogu da kreiraju novi sadržaj proizvoda, povežu ga sa hashtag-om i koriste novu funkciju „Kupite odmah“.

Brendirane TikTok nalepnice

Nalepnice brenda koje se mogu deliti mogu se širiti širom platforme.

Oglasi

Postoji praćenje cene po kliku, cene za hiljadu prikaza i cene po prikazivanju za oglašavanje u fidu.

Ove razlike takođe menjaju proveru uticajnih ljudi i plaćeno medijsko pojačanje. Razmišljajući da ćete samo preneti svoju trenutnu Instagram strategiju, nećete postići visoku stopu angažovanja ili druge prednosti koje ste na kraju tu da iskoristite.

#2. TikTok nije samo društvena platforma za kopiranje

To je pre svega platforma za zabavu i sadržaj. Dok se čini da TikTok živi u domenu drugih društvenih mreža, njegova sve veća popularnost je zbog njegove izuzetne vrednosti zabave. Vaš brend to može iskoristiti stvaranjem visokokvalitetnog sadržaja i njegovim strateškim širenjem.

TikTok je napravljen za angažovanje korisnika.

Njegov vertikalni format i korisnički interfejs privlače i drže pažnju. Kućni feed, rođak Instagramove stranice Explore, prikazuje korisnicima sadržaj sa visokim učinkom iz pesama u trendu, hashtagova i izazova. Ovaj sadržaj može da inspiriše sadržaj korisnika, a relativno nepoznati pojedinac ili brend često mogu postati viralni zbog algoritamskog kuriranja stranice For You.

Samostalni ciklus trendovskih plesova, pesama, izazova i edukativnih lekcija inspiriše još više sadržaja za korisnike da kreiraju i konzumiraju. Umesto da samo prate influensere, korisnici se pridružuju, zafrkavaju jedni druge i sami kreiraju sadržaj.

3. TikTok nije samo za generaciju Z

TikTok je daleko prevazišao svoje rane dane samo plesnih izazova i smešnih neuspešnih video snimaka. To je sada obrazovna platforma za širok spektar industrija — posebno zdravstvo, lepotu, fitnes, velnes, „uradi sam“ hakove, kuvanje i još mnogo toga.

Kako sve više potrošača uči o jedinstvenosti TikTok ponude i kako korisnički sadržaj nastavlja da raste, TikTok će imati neograničen potencijal da se proširi na bilo koju demografsku grupu koja koristi pametni telefon.

Danas, brendovi u sledećim vertikalama moraju da imaju TikTok strategiju zasnovanu na učinku da bi ostali relevantni u svojoj industriji i podržali njihov poslovni rast:

  • Moda
  • Hrana + Piće
  • Zdravlje + fitnes
  • lepota
  • Dom + porodica
  • Tehnologija

Ali na kraju, TikTok proširuje načine na koje brendovi, kreatori sadržaja i potrošači mogu da se angažuju i zabavljaju. Ne samo još jedna društvena platforma, TikTok je drugačiji i trgovci moraju da razumeju kako da uspešno koriste ovaj kanal.

Da li vaš brend ima holističku društvenu strategiju da podrži promenljivi prostor i ostane u skladu sa vašom publikom i poslovnim ciljevima?

Naši timovi za društvene mreže, uticajne osobe i marketing sadržaja rade zajedno kako bi iskoristili prednosti zarađenih, plaćenih i posedovanih medijskih mogućnosti koje su u skladu sa normama sadržaja platformi u nastajanju kako bi se direktno povezale sa poslovnim rezultatima klijenata. Ako ste zainteresovani da saznate više o našem TikTok influenceru, kreiranju sadržaja, plaćenim medijima ili razvoju strategije, obratite nam se.