Ako imate društvene mreže, onda nema sumnje da ste se udubili u funkciju „Priče“ na Fejsbuku i Instagramu – poznatije kao Instagram „Priče“ i „Priče“ na Fejsbuku. I dok ste zauzeti prevlačenjem i skrolovanjem, vi ste definitivno videli te prilagođene oglase. Dakle, koje su to karakteristike i koja je prava prilika za oglašivače?
Guglajte i naći ćete Facebook priče opisane kao „kratke fotografije ili video zapisi koji se mogu otpremiti na korisnikovu Facebook stranicu osim glavnog Facebook feeda na nečijem profilu. Baš kao i na Instagram pričama, ideja Facebook-ove verzije je da delite kratke „rafale“ vašeg dana. Do sada se pokazao izuzetno uspešnim, što ga čini ogromnom prilikom za oglašivače.
Statistika o pričama
Ove relativno nove funkcije su rasle rekordnom brzinom, sa milijardu priča koje se deli svaki dan. Oglašivači kapitalizuju na popularnosti ovih funkcija dok primenjuju strategiju marketinga na više kanala, dodajući 2 milijarde oglasa koji se postavljaju direktno u fidove korisnika.
Nedavne statistike pokazuju da 500 miliona naloga na Instagramu koristi priče dnevno, a 300 miliona dnevno aktivnih korisnika koristi Facebook priče i mesindžer. Druge aplikacije, kao što su WhatsApp i Twitter, takođe imaju svoje funkcije poput priča.
Prilika za oglašivače
Pošto priče omogućavaju korisniku da se kreće brzinom, oglašivači to moraju imati na umu. Odličan oglas ubačen na ovu platformu mora imati kreativne, brze rezove u prvom kadru sa zvukom (koji može biti muzika, ili glas, ili oboje).
Šta oglašivači ne bi trebalo da rade? Izbegavajte elemente koji vas uvek ometaju, poput nalepnica.
- 87% šanse da će statični oglas bez nalepnica imati bolji učinak od statičkog oglasa sa nalepnicama
- 83% šanse da se video oglas sa nalepnicama očekuje bolje
Ukratko, kada se koriste dobro i promišljeno, nalepnice mogu privući pažnju i prikazati osećaj koji se može povezati.
Pa kako da počneš? Počnite sa svojim brendom. Stavite ga ispred i u centar oglasa. Zatim razmislite o tome kako ćete predstaviti ono što želite da prodate, ali budite kreativni u vezi sa tim koristeći ljude – da – ljude da vam pomognu u tom naporu. Evo zašto:
- 75% šanse da ljudi fokusirani na kreativni rad podstiču bolje performanse u gornjem toku toka
- 73% šanse za kreativno fokusiranje na proizvod bolji učinak nižeg toka toka
Izvor: facebookIK
Spojite te napore sa odličnim pozivom na akciju na kraju, jer zapamtite: korisnici zapravo ne žele da razmišljaju o tome šta dalje da rade. Zato su Priče tako uspešne! Pomozite im da znaju šta dalje da rade i olakšajte im sa čvrstim pozivom na akciju. Dobro će poslužiti vašem oglasu jer statistika pokazuje da postoji šansa od 89% da su kampanje koje naglašavaju poziv na akciju donele više konverzija od onih koje nisu.
Podignite taj CTA još jedan nivo dodavanjem animacija ili onog zgodnog treperećeg/obojenog „prevlačenja nagore“ zbog čega je korisnicima Stories tako jednostavno da slede vaš trag.
Da li će vam se oglasi sa Facebook priča dodati?
Postoji samo jedan način da saznate, zar ne? Ako se ne osećate baš samopouzdano u vezi sa postavljanjem sopstvenih oglasa, sarađujte sa nama! Naš tim stručnjaka za društvene mreže ovde u Zeus Digitalu može pomoći.
Jeste li spremni da ljudi preduzmu akciju tako što će kupiti nešto od vašeg preduzeća? Facebook to najbolje kaže: „Kultura i trgovina su isprepleteni na platformi, što je čini odličnim mestom za ljude da se povežu sa brendovima i preduzmu akciju.“ Zar ne želite da ljudi preduzmu akciju kupovinom nečega od vašeg preduzeća? Mislimo, da.