zeus pattern

6 najboljih SEO praksi koje treba da primenite u 2022

Rad u industriji SEO-a i veb sadržaja ponekad može izgledati kao beskrajni ciklus umirivanja Bogova Google-ovih algoritama. Mnogi napori vezani za SEO na internetu mogu postati zastareli za nekoliko meseci. Čini se da Google filter kvaliteta mora da filtrira sve što kreiramo. Ključno je zapamtiti da ova prilagođavanja diktiraju Google-ovi sistemi, u zavisnosti od korisničkog iskustva.

Zbog aktivnosti pretrage klijenata, rangiranje pretrage sada uzima u obzir još više aspekata. Današnje najbolje prakse za SEO biće zastarele za mesec ili dva, u zavisnosti od promena u vezi sa Google pretragom. Iako SEO igra ključnu ulogu i u You Tube marketingu, mi ćemo razgovarati o optimizaciji veb sajta. Navićićete se na dinamiku koja se stalno menja ako ostanete blizu petlje SEO informacija.

Sve informacije vezane za Google algoritme možete pratiti na Google-om oficijalnom blogu, Google Search central blog.

Ovde smo da vas podsetimo šta funkcioniše i šta treba promeniti.

1. Optimizujte svoju SEO strategiju

SEO optimizacija je kritična komponenta u svim vrstama onlajn marketinga. Na primer, Facebook kampanja ili Kickstarter kampanja i svaka druga prodavnica e-trgovine moraju zavisiti od ove strategije kako bi poboljšali svoj doseg.

Za pojedince koji nisu upoznati sa industrijom, SEO će biti zbunjujući zadatak. To zahteva praćenje najnovijih tehnika pretraživanja na mreži. Pretpostavili biste da je sve u pronalaženju tačnih ključnih reči, ali to više nije slučaj. Sada je ključno optimizovati upotrebu ključnih reči. To će, kao i vaša SEO strategija, morati da se ažurira.

To sada podrazumeva sticanje boljeg razumevanja ko su vaši klijenti i šta traže.

Što je vaš proizvod ili usluga omiljeniji, to je važnije da se izdvojite u njihovim pretragama. Najbolje bi funkcionisalo ako biste razmotrili koje su druge situacije, faktori i varijacije prisutne. Sve popularne platforme za e-trgovinu dosledno prate ovu strategiju, ključni sastojak za povećanje njihove prodaje.

Možete bolje da pogodite ciljana tržišta tako što ćete biti konkretniji i dodati druge termine za pretragu. Duži nizovi za pretragu sa dodatnim srodnim ključnim rečima su efikasniji. Mnoge pretrage sada uključuju više termina sa relevantnim dodacima u redu, pa iskoristite ovo.

2. Iskoristite ispravne ključne reči

kako odabrati kljucne reci

Bilo da je u pitanju SMS sadržaj ili sadržaj e-pošte, ili bilo koji drugi sadržaj sam po sebi, razmislite o korišćenju različitih ključnih reči relevantnih za vašu industriju ili poslovanje. Razmislite o istraživanju ključnih reči i suzite fokus. Osim ako vanzemaljci ne otmu sve vaše onlajn konkurente, morate imati na umu da vas vaše ključne reči mogu odvesti do vaših konkurenata ako niste konkretni. Ovo će vam pomoći da uspešno završite vašu masovnu kampanju slanja poruka i kreirate ispravne poruke e-pošte.

70% današnjih pretraga uključuje najmanje četiri ili više termina. Ljudi postaju precizniji i pružaju personalizovanije informacije. Duži nizovi za pretragu poboljšavaju ocenu vašeg prisustva na mreži.

Uzmimo za primer ključnu reč „hrana za mačke“. Veće kompanije i popularni sajtovi mogu pružiti stotine hiljada rezultata. Imate male šanse protiv ovih značajnijih igrača.

Ali šta ako bismo još više hakovali ključne reči da bismo zadovoljili specifične termine? “Neka” hrana za mačke u X gradu ili “neka” organska hrana za mačke u X gradu. Ovi dodaci su sada tačni termini, kao što su geografija i varijacije, koji mogu svi biti prilagođeni vašoj kompaniji ili brendu. Ovo je mesto gde lokalni SEO ulazi u sliku. Možete ga koristiti da povežete svoju lokaciju sa određenim pretragama korisnika.

Kada ste na sastanku, nikada ne znate kada član tima predloži posebno prikladnu ključnu reč za vaš proizvod ili uslugu. Dakle, razmislite o vođenju beleški sa sastanaka, jer one takođe mogu biti korisne da smislite ispravne ključne reči za vaše poslovanje.

3. Iskoristite lokaciju svog preduzeća na najbolji način

Preduzeća sa fizičkim prisustvom i dobro optimizovanim veb sajtom imaju bolje rezultate kada koriste lokaciju i lokalne SEO metode. Oko 76% ljudi koji su koristili geografski termin u svojoj internet pretrazi otišli su do prostorija tog biznisa istog dana. Ukupno 28% je izvršilo kupovinu. Stoga su njihove pretrage detaljnije, ali moraju biti i na najbližoj lokaciji. Za veću efikasnost, obezbedite odgovarajuću zaštitu veb sajta i odličan korisnički interfejs.

Dodavanje određenih gradova i lokaliteta u nizove za pretragu, kao i kombinacija fraza „u blizini“ ili „u blizini mene“, je uobičajeno. 

Pored toga, ažurirajte podatke o Google My Business svojom trenutnom lokacijom i kontakt informacijama. Kupci u vašoj oblasti se mogu pronaći putem pretraga koje obuhvataju i posebne i opšte oblasti. Možete da koristite istu strategiju za prikazivanje u pretragama u vezi sa lokacijom ako imate bilo kakve Google oglase.

4. Odredite prioritet na rangiranju vašeg sajta i pretraživača

prioritet pri rangiranju veb sajta

Da, Google rangiranje i performanse sajta moraju zapamtiti podatke. Ali ne zaboravite da je doći do vrha rezultata pretrage i dalje važno. Ovo je svrha veb sajta, a ovi dodatni podsetnici mogu vam pomoći u tome.

Možete da oglašavate svoje poslovanje pomoću Google oglasa za artikle i oglasa Google lokalnih usluga pored SEO-a. Ovo će postaviti vaše direktne oglase na prva mesta za pretragu obe usluge. Pošto su ove reklame PPC (plaćanje po kliku ili plaćanje po potencijalnom klijentu), možete čak i da pratite ponašanje klijenata.

Što je vaša pozicija viša, to ćete dobiti više organskih klikova od ljudi koji pretražuju na mreži. Kao i uvek, morate uključiti mobilne korisnike u svoje napore za optimizaciju. Oni i dalje čine većinu posetilaca vaših veb lokacija.

Ukoliko imate problema sa rangiranjem vašeg web sajta, naša agencija pruža SEO usluge koje će vam pomoći da u najbržem roku zaobiđete konkurenciju na Google-u ili bilo kom drug pretraživaču.

5. Priprema za budućnost SEO-a

Neke od promena u SEO-u pokreću mobilni telefoni. Postojeći tehnološki napredak omogućava ljudima da rade sve više i više stvari. Na primer, SEO je sada povezan sa glasovnim pretragama na inteligentnim uređajima.

Do danas, 75% rezultata glasovne pretrage za tačne fraze će se pojaviti u prva tri rezultata Google pretrage. Stoga su prilagođavanje i prilagođavanje, kao i druge SEO strategije, kritične. Bez obzira na napredak glasovnih pretraga u budućnosti, SEO za ključne reči glasovne pretrage će biti deo toga.

Trebalo bi da unesete dodatne izmene na svoj veb sajt da biste je pronašli u glasovnim pretragama. Pored brzine učitavanja i optimizacije sajta, morate da obezbedite svoj veb sajt pomoću SSL sertifikata. To će omogućiti vašoj veb lokaciji da koristi HTTPS standard, čineći bezbedne glasovne pretrage lakim za obradu.

Sajtovi već optimizuju sadržaj za glasovnu pretragu. To podrazumeva različite zahteve za ključne reči koji se ne razlikuju previše od trenutnih strategija za pravljenje ključnih reči. Sustizanje trendova u podkastovima je jedan od mnogih načina da pogledate viralne ključne reči koje mogu biti korisne za optimizaciju sadržaja za glasovnu pretragu.

Zaključak

Oblast SEO-a se neprestano razvija. Sa sobom donosi mnogo dramatičnih promena i mnogo novih stvari koje treba otkriti. Ovi rezultati su uvek rezultat pretrage korisnika. I dobićete bolje rezultate ako se redovno prilagođavate promenama na terenu. Glavni cilj je održavanje visokog rejtinga korišćenjem i kapitalizacijom sistema.

Internet je dinamično okruženje. Njegova osnovna tehnologija napreduje brže nego ikada ranije. Ako ostanete u toku sa ovim promenama i prilagodite se, vaša kompanija može ostati konkurentna. Sa svakim prodorom u SEO, trebalo bi da nastavite da se razvijate. To je značajna obaveza. Dizajniranje veb lokacija koje su prilagodljive i dinamične i konačno u korak sa najnovijim trendovima.